2019年7月6日星期六

想念你了

今天听到小姑姑口中的我~
原来在她心目中我这么疼爱婆婆,这么保护婆婆~
但这份称赞是我怎么都不敢担的~
我自认自己并没有保护到她~
当她委屈的时候,我没有做到100分的聆听,我更多的是敷衍~我没有帮助她讨回公道,相反让她忍了下来~
当她想回家的时候,我并没有马上带她回家反而把她推进地狱,用回家跟她做去医院的交易~
当她被医生折磨到七孔流血,痛苦离去~我什么都做不了,也无法为她讨回公道~甚至连最后的一刻都让她孤单的面对那群恶魔~
最终带回的只是一具尸体~
如果这是爱他,保护她的行为~我情愿这一辈子都不曾爱过他~

婆婆,我真的曾经保护你吗?
怎么我觉得我永远对你做不够~
我想念你了。。

1 条评论:

Jerry 说...

Undergraduate scholarships 2021 are meant to support the education of students at the undergraduate level. The students in India, after passing class 12, look up undergraduate courses in varied streams like Engineering, Medical, Architecture, Arts/Humanities, Science, Commerce, etc. Abrod Scholarship to fund the education of these students at the undergraduate level, various organizations and institutions offer undergraduate scholarships. These scholarships offer financial freedom to those students, who face financial constraints in pursuing their dream education.